WEB WWW

Fichtl
Stadion
Jawetta
Prototypy,Vývoj,
Anomálie
Historie
PS 8
Úpravy,Tuning
Opravy, Technika
Teorie o 2T motorech
El. Schémata
Katalogy ND
Manuály
Ostatní
Foto
Články z časopisů
apd...
Moto
Diskusní fórum příznivců historických strojů
VŠE O ZÁVODECH PIONÝRŮ
Technika > Opravy,Technika > stahovák pístního čepu

Stahovák pístního čepu - (autor: wiku)


Vytlačí z ojnice pístní čep a píst potom můžeme sundat. Výroba Vezmeme imbusový šroub M8 dlouhý alespoň 100mm a závit na něm prodloužíme na délku 65mm.Dále potřebuje 55mm dlouhý špalíček trubky M20 (vnější průměr 20mm) a nebo trubky půlcoulové (vnější průměr cca 21,5mm).Ještě potřebujeme jednu matici M8 a podložku M10 Obr č.1. Použití Nejprve z pístu musíme vyndat zajišťovací segrovky.Pak provlékneme šroub skrz pístní čep,na něj navlékneme trubičku,za ní podložku a nakonec matku.Utahováním matičky nám začne čep vylézat z pístu směrem do trubičky.

stahovák pístního čepu Jawa 50 Pionýr stahovák pístního čepu Jawa 50 Pionýr stahovák pístního čepu Jawa 50 Pionýr



Zpět
sesa-moto.cz | jawa-50.cz | sweb.cz/firesnek | jawa.webzdarma.cz | jawa50zavody.wz.cz | jawamania.info | jawa50speed.wz.cz | i-veteran.cz | jawaracing50.wbs.cz | jawadily.cz | jawarmaniak.wz.cz | fichtlkramek.cz | jawa23.mablog.eu | 175jawa.wz.cz | cezetmania.info
Chromování, Renovace veteránů, Tuning - Jiří Bárta
Berry chaos style, Copyright © 2007/?