WEB WWW

Fichtl
Stadion
Jawetta
Prototypy,Vývoj,
Anomálie
Historie
PS 8
Úpravy,Tuning
Opravy, Technika
Teorie o 2T motorech
El. Schémata
Katalogy ND
Manuály
Ostatní
Foto
Články z časopisů
apd...
Moto
Diskusní fórum příznivců historických strojů
VŠE O ZÁVODECH PIONÝRŮ
Motorky > Fichtl > Jawa 50 typ 21


Jawa 50 typ 21

JAWA 50 Typ 21 Pionýr začal v roce 1967 jako pátý Pionýr na výrobní program JAWY. Pionýr 21 neboli Fichtl čí Pincek, jak se mu také říká, patřil k ostřejší verzi JAWY 20. Dokázal si podmanit začínající motorkáře, kteří na tomto stroji začínali svou motorkářskou kariéru. JAWA typ 21 se lišila od svojí předchůdkyně JAWY 20 tím, že byla odstraněna všechna přebytečná plechařina. Obzvláště se jednalo o příčné chrániče nohou spolu s podlážkami, s nimiž souvisel i držák stupaček, který byl vyměněn za nový, do něhož byly zašroubovány stupačky. Příčné plechy chránicí nohy byly vyměněny za prsa kryjící prostor pro motor. Řidítka byla větší, s hrazdou a opatřena rychlopalem oproti starším, která byla rovná s klasickou plynovou rukojetí. Motocykl se dodával pro zadní kolo s klasickou pneumatikou o rozměrech 2,75/16 nebo pro sportovní účely s drapáky vzorek S 9 o velikosti 2,75/16. Tento motocykl s prodával v roce 1965 za 3.220 korun československých. V provedení SPORT se prodával za 3.680 korun. Vyráběl se až do roku 1977.




Technické údaje

Motor

Typ motoru
Počet válců
Obsah válců
Vrtání
Zdvih
Kompresní poměr
Maximální výkon motoru
Maximální rychlost
Prům. spotřeba s 1 osobou
Obsah nádrže/rezerva
Maximální stoupání
Míry a váhy

Výška motocyklu
Délka motocyklu
Šířka motocyklu
Váha stroje-bez paliva
Váha stroje s palivem
Únosnost (užitková váha)
Maximální zdvih pře. vidlice
Maximální zdvih zad. vidlice
Karburátor

Typ
Průměr difuséru
Hlavní tryska
Volnoběh tryska
Zapalování-elektrika

Stejnosměrný proud
Výkon magneta
Zapalovací cívka
Indukční cívka
Zapalovací svíčka
Světelné cívky
Přední žárovka
Zadní žárovka
Vzdálenost přerušovače (odtrh)
Předstih zážehu před Hú
Kola

Rozměr přední pneumatiky
Rozměr zadní pneumatiky
Rozměr předního ráfku
Rozměr zadního ráfku
Tlak v přední pneumatice
Tlak v zadní pneumatice
Počet drátů
Délka drátu
Závit drátu
Čelisťové (bubnové) brzdy


dvoudobý vzduchem chlaz.
1
49,8ccm
38mm
44mm
1:9,2
2,6Kw (3,5K) / 6500ot/min
60km/hodině
2,3l/100km
5,5l / 0,75l
25%


930 mm
1780mm
600mm
65kg
70kg
150kg
90 mm
85 mm


Jikov 2917 PSb
17 mm
68
38


6V
20 W / 30W
5W Pal 02-9211,04
8V-02-9210.30
Brisk N15C/N14C
15W / 25W
15/15W/-25/25W
5W
0,4mm
1,2-1,5 mm


2,50/16"
2,75/16"
1,5 A x 16
1,5 A x 16
1,5 atp.
1,9 atp.
36 ks
160mm
M 3,5
125/20 mm

Zpět
sesa-moto.cz | jawa-50.cz | sweb.cz/firesnek | jawa.webzdarma.cz | jawa50zavody.wz.cz | jawamania.info | jawa50speed.wz.cz | i-veteran.cz | jawaracing50.wbs.cz | jawadily.cz | jawarmaniak.wz.cz | fichtlkramek.cz | jawa23.mablog.eu | 175jawa.wz.cz | cezetmania.info
Chromování, Renovace veteránů, Tuning - Jiří Bárta
Berry chaos style, Copyright © 2007/?